Wednesday, May 13, 2009

Perniagaan Ibadah

Tuan-tuan dan puan-puan sekelian.Marilah bersama-sama saya memajukan ekonomi umat islam dan melayu.Saya telah terlibat dengan banyak jenis jualan langsung terutama produk-produk luar negara.apa yang saya dapat hanyalah keletihan dan kehabisan wangJani manis ditabur begitu indah sekali tapi apabila menceburinya maka terlalu banyak muslihatnya yang digunakan bagi membolehkan mereka menghabiskan simpanan kita.Jadi kini,setelah saya mengenali produk HPA maka saya mendapat kepuasan perniagaan yang sebenar tanpa mengeluarkan modal yang besar.Oleh itu saya menyeru tuan-puan ,marilah bersama saya berjaya dalam HPA

No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN PERCUMA

Jika anda berminat menjadi ahli, e-mailkan maklumat diri anda;
Nama:.....................................................................................
No.Kad Pengenalan:.............................................................
Alamat:..................................................................................
No.Tel:...................................................................................
Nama waris:..........................................................................
No;Kad Pengenalan waris:..................................................
Alamat waris:......................................................................